Wydanie pierwszego dowodu osobistego
Wymiana dowodu osobistego | Wydanie dowodu osobistego w przypadku utraty
Zameldowanie na pobyt stały | Zameldowanie na pobyt stały na ponad dwa miesiące
Zameldowanie na pobyt czasowy do dwóch miesięcy.
Zgłoszenie wyjazdu na pobyt czasowy za granicę.
Zameldowanie cudzoziemca na pobyt stały i czasowy ponad dwa miesiące
Wymeldowanie z pobytu stałego | Wymeldowanie z pobytu czasowego ponad dwa miesiące
Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej
Zaświadczenie z akt ewidencji ludności
Udzielenie informacji o danych osobowych, w tym adresowych o osobach zamieszkałych w Gminie Rogowo
Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej
Zmiana imienia i nazwiska | Wpisanie do rejestru wyborców
Wymiana dowodu osobistego | Wydanie dowodu osobistego w przypadku utraty
Zameldowanie na pobyt stały | Zameldowanie na pobyt stały na ponad dwa miesiące
Zameldowanie na pobyt czasowy do dwóch miesięcy.
Zgłoszenie wyjazdu na pobyt czasowy za granicę.
Zameldowanie cudzoziemca na pobyt stały i czasowy ponad dwa miesiące
Wymeldowanie z pobytu stałego | Wymeldowanie z pobytu czasowego ponad dwa miesiące
Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej
Zaświadczenie z akt ewidencji ludności
Udzielenie informacji o danych osobowych, w tym adresowych o osobach zamieszkałych w Gminie Rogowo
Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej
Zmiana imienia i nazwiska | Wpisanie do rejestru wyborców
Zameldowanie na pobyt stały
Wymagane dokumenty:
- Wypełniony formularz Pobierz (30kB)
- Zaświadczenie o wymeldowaniu z poprzedniego miejsca pobytu
- Dowód osobisty
- Ważny paszport polski (dotyczy osób powracających z zagranicy)
- Skrócony odpis aktu urodzenia dziecka (jeśli zameldowanie jego dotyczy)
- Książeczka wojskowa (dotyczy osób podlegających obowiązkowi służby wojskowej - mężczyzn do lat 60 i kobiet posiadających ten dokument)
- Dokument stwierdzający tytuł prawny do lokalu osoby zgłaszającej zameldowanie względnie, osoby w której lokalu następuje zameldowanie (np: akt notarialny, umowa najmu, decyzja o przydziale)
Miejsce załatwienia sprawy:
- Ewidencja ludności, dowody osobiste, I piętro, pokój nr 12
- telefon kontaktowy 280 16 22, 280 16 23
Termin załatwienia sprawy:
- Od ręki
Opłaty:
- brak
Podstawa prawna:
- Art. 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12, 29, 47 ust. 2 ustawy z 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960, Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 887)
- Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 24.XII.2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych. Dz.U. z 2002 r. nr 236 poz 1999.
metryczka
Wytworzył: Wójt Gminy (1 lipca 2005)
Opublikował: Mariusz Gębicki (20 lipca 2005, 10:51:26)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 5390