ROK 2024 | ROK 2023 | ROK 2022 | ROK 2021 | ROK 2020 | ROK 2019 | ROK 2018
ROK 2017 | ROK 2016 | ROK 2015 | ROK 2014 | ROK 2013 | ROK 2012 | ROK 2011
ROK 2010 | ROK 2009 | ROK 2008 | ROK 2007 | ROK 2006 | ROK 2004 | ROK 2005
ROK 2003
ROK 2017 | ROK 2016 | ROK 2015 | ROK 2014 | ROK 2013 | ROK 2012 | ROK 2011
ROK 2010 | ROK 2009 | ROK 2008 | ROK 2007 | ROK 2006 | ROK 2004 | ROK 2005
ROK 2003
Przebudowa drogi gminnej nr 120510C Lasoty-Karbowizna od km 0+000 do km 1+300
Ogłoszenie nr 18086 - 2017 z dnia
2017-02-01 r.
Rogowo:
Przebudowa drogi gminnej nr 120510C Lasoty-Karbowizna od km 0+000 do km
1+300
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze
środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej
oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje
społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny
zamawiający
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi
z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie
krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogowo,
krajowy numer identyfikacyjny 53705900000, ul.
Rogowo 51, 87515
Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska,
tel. 542 801 622, e-mail
przetargi@rogowo.pl, faks 542 802 832.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.rogowo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.rogowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE
ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między
zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.rogowo.pl
www.bip.rogowo.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.bip.rogowo.pl
www.bip.rogowo.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferta musi być złożona w formie pisemnej
Adres:
Gmina Rogowo, Rogowo 51, 87-515 Rogowo
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferta musi być złożona w formie pisemnej
Adres:
Gmina Rogowo, Rogowo 51, 87-515 Rogowo
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 120510C Lasoty-Karbowizna od km 0+000 do km 1+300
Numer referencyjny: Og.271.1.9.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej nr 120510C Lasoty-Karbowizna od km 0+000 do km Zakres robót: 1) Geodezyjne roboty pomiarowe w terenie, w tym: a) Wykonanie robot pomiarowych w terenie 2) Likwidacja kolizji linii teletechnicznych, w tym: a) założenie rur dwudzielnych osłonowych na skrzyżowaniach z siecią teletechniczną wraz z robotami towarzyszącymi b) ułożenie przewodu telekomunikacyjnego z taśmą ostrzegawczą z robotami towarzyszącymi 3) Karczowanie drzew, w tym: a) karczowanie drzew i pni z wywozem b) usunięcie krzewów 4) Budowa/przebudowa przepustów pod drogą, w tym: a) przebudowa przepustów b) wykonanie ścianek czołowych dla przepustów 5) Roboty ziemne, w tym: a) wykonanie robót ziemnych podłużnych i poprzecznych z wywozem, z wbudowaniem w nasyp i pobocza b) formowanie i zagęszczanie nasypu i poboczy c) plantowanie powierzchni skarp wykopów, nasypów i poboczy c) ustawienie poręczy ochronnych d) montaż wolnostojącego punktu świetlnego - lampy solarowej hybrydowej e) otworzenie rowów przydrożnych 6) Wykonanie podbudowy, w tym: a) profilowanie podłoża w gruncie pod warstwy konstrukcyjne b) wykonanie warstwy odsączającej (odcinającej) z piasku c) wykonanie dolnej warstwy podbudowy gr. 15 cm z kamienia naturalnego łamanego 0-63 mm d) wykonanie górnej warstwy podbudowy gr. 8 cm z kamienia naturalnego łamanego 0-32 mm z zaklinowaniem i zamiałowaniem 7) Wykonanie podbudowy - geokrata, w tym: a) wykonanie koryta w gruncie b) wywóz gruntu z wbudowaniem w pobocza c) ułożenie geowłókniny d) wykonanie warstwy odsączającej e) wykonanie wzmocnienia podłoża kamieniem naturalnym pod geokratę f) wykonanie warstwy z kamienia naturalnego łamanego na warstwie wzmocnionej geokratą z wypełnieniem geokraty g) wykonanie warstwy z kamienia łamanego naturalnego h) wykonanie profilowania masą MMA pod geosiatkę i) oczyszczenie podbudowy tłuczniowej j) skropienie warstwy profilowej bitumem k) ułożenie geosiatki 8) Wykonanie nawierzchni, w tym: a) oczyszczenie podbudowy tłuczniowej b) wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z masy BA c) oczyszczenie warstwy wiążącej d) skropienie warstwy wiążącej e) ułożenie warstwy ścieralnej gr. 3 cm z masy asfaltobetonowej 9) Wykonanie zjazdów, w tym: a) wykonanie koryta w gruncie z rozplantowaniem gruntu b) wykonanie warstwy odcinającej z piasku c) wykonanie podbudowy z kamienia naturalnego łamanego z zaklinowaniem i zamiałowaniem d) wykonanie warstwy ścieralnej gr 5 cm z masy mineralno-asfaltowej. 10) Wykonanie rowów przydrożnych, w tym: a) wykonanie rowów przydrożnych z wywiezieniem urobku 11) Wykonanie peronów, w tym: a) wykonanie koryta b) wywóz gruntu c) wykonanie warstwy odcinającej gr. 5cm d) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 6cm na podsypce cem- piaskowej 10cm pod chodnik, peron e) ustawienie krawężnika betonowego f) ustawienie krawężnika betonowego najazdowego g) ustawienie obrzeży betonowych 12) Wykonanie oznakowania, w tym: a) ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych b) zamontowanie znaków c) zamontowanie znaku solarowego aktywnego d) wykonanie oznakowania poziomego w postaci linii przykrawędziowej 13) Wykonanie barier ochronny, w tym: a) ustawienie poręczy stalowych b) ustawienie poręczy ochronnych 14) Ustawienie lampy hybrydowej, w tym: a) montaż wolnostojącego punktu świetlnego - lampy solarowej hybrydowej (3 szt) 15) Wykonanie chodnika bitumicznego, w tym: a) profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne chodnika b) wykonanie warstwy odcinającej z piasku c) wykonanie podbudowy z kamienia naturalnego łamanego z zaklinowaniem i zamiałowaniem d) oczyszczenie podbudowy tłuczniowej e) profilowanie masą MMA f) oczyszczenie profilowania z masy bitumicznej g) skroplenie profilowania bitumem h) wykonanie warstwy ścieralnej z BA 16) Wykonanie pasa zieleni, w tym: a) profilowanie podłoża pod pasy zieleni b) humusowanie pasa zieleni warstwa gr 5 cm z dowozem i obsianiem 17) Geodezyjne roboty pomiarowe w terenie, w tym: a) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej Szczegółowy zakres robót do wykonania zamówienia przedstawiony został w załączonych do Specyfikacji następujących dokumentacjach technicznych: Dokumentacji projektowej ze schematami i rysunkami, Przedmiarze robót, Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy.
II.5) Główny kod CPV: 45233100-0
Dodatkowe kody CPV:45233300-2, 45111200-0, 45233253-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia:
30/09/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia
do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowych warunków. Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający określa w tym zakresie następujące szczegółowe warunki: 1) Wykonawca powinien potwierdzić wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia, tj. potwierdzić posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż zaoferowana kwota realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu i pozostałych dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający określa w tym zakresie następujące szczegółowe warunki: 1) W zakresie wykazania się stosownym doświadczeniem Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, przy czym Zamawiający określa następujące roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania posiadania przez Wykonawcę stosownego doświadczenia: co najmniej 3 roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia, tj, co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o długości przynajmniej 1,3 km. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu i pozostałych dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. 2) W zakresie wykazania się stosownym potencjałem technicznym Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, przy czym Zamawiający określa następujące narzędzia, wyposażenie zakładu lub urządzenia techniczne w zakresie niezbędnym do wykazania posiadania przez Wykonawcę stosownego potencjału technicznego: a) koparka, w tym do wykonywania wykopów głębokich b) ładowarka c) równiarka lub spycharka uniwersalna d) walec stalowy wibracyjny lub statyczny e) walec ogumiony f) skrapiarka lepiszcza g) równiarka albo układarka do rozkładania mieszanki tłuczniowej, h) wytwórnia (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym, z automatycznym komputerowym sterowaniem produkcji, do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych, i) układarka gąsienicowa z elektronicznym sterowaniem równości układanej warstwy, j) samochód samowyładowczy z przykryciem brezentowym lub termosami. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu i pozostałych dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. 3) W zakresie wykazania się stosownymi kwalifikacjami zawodowymi Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi: Kierownik budowy (przynajmniej jedna osoba) posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności do wykonania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu i pozostałych dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowych warunków. Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający określa w tym zakresie następujące szczegółowe warunki: 1) Wykonawca powinien potwierdzić wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia, tj. potwierdzić posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż zaoferowana kwota realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu i pozostałych dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający określa w tym zakresie następujące szczegółowe warunki: 1) W zakresie wykazania się stosownym doświadczeniem Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, przy czym Zamawiający określa następujące roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania posiadania przez Wykonawcę stosownego doświadczenia: co najmniej 3 roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia, tj, co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o długości przynajmniej 1,3 km. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu i pozostałych dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. 2) W zakresie wykazania się stosownym potencjałem technicznym Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, przy czym Zamawiający określa następujące narzędzia, wyposażenie zakładu lub urządzenia techniczne w zakresie niezbędnym do wykazania posiadania przez Wykonawcę stosownego potencjału technicznego: a) koparka, w tym do wykonywania wykopów głębokich b) ładowarka c) równiarka lub spycharka uniwersalna d) walec stalowy wibracyjny lub statyczny e) walec ogumiony f) skrapiarka lepiszcza g) równiarka albo układarka do rozkładania mieszanki tłuczniowej, h) wytwórnia (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym, z automatycznym komputerowym sterowaniem produkcji, do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych, i) układarka gąsienicowa z elektronicznym sterowaniem równości układanej warstwy, j) samochód samowyładowczy z przykryciem brezentowym lub termosami. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu i pozostałych dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. 3) W zakresie wykazania się stosownymi kwalifikacjami zawodowymi Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi: Kierownik budowy (przynajmniej jedna osoba) posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności do wykonania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu i pozostałych dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia
określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU
ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI,
O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak
Wykonawca, zobowiązany jest złożyć
Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie
internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5
ustawy – Prawo zamówień publicznych, następujące oświadczenia i dokumenty,
aktualne na dzień złożenia przedmiotowego oświadczenia lub dokumentu, w
celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3
ustawy – Prawo zamówień publicznych, tj. w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia Wykonawcy z postepowania: 1) Oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o
której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego
Załącznik nr 6 do Specyfikacji. Wykonawca, którego oferta została najwyżej
oceniona, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu, na jego wezwanie, w
wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, następujące oświadczenia i
dokumenty, aktualne na dzień złożenia przedmiotowego oświadczenia lub
dokumentu, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25
ust. 1 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych, tj. w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postepowania: 1) Zaświadczenie
właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający,
że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie
spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu, 2) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) Odpis z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.
1 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych, tj. w celu potwierdzenia
braku podstaw do wykluczenia zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.3.2.
SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie
społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w
sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w ppkt 2), powinny być
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 1), powinien być wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów,
o których powyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym
odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Podany powyżej przepis
dotyczący terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. W
przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę,
zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych
informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU
NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH
MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu, na jego wezwanie, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, następujące oświadczenia i dokumenty, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, przy czym Zamawiający wymaga, aby potwierdzić posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż zaoferowana kwota realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego przedmiotowych dokumentów zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do Specyfikacji, przy czym Zamawiający określa następujące roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania posiadania przez Wykonawcę stosownego doświadczenia: co najmniej 3 roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia, tj, co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o długości przynajmniej 1,3 km. 3) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzenia techniczne dostępnymi Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do Specyfikacji, przy czym Zamawiający określa następujące narzędzia, wyposażenie zakładu lub urządzenia techniczne w zakresie niezbędnym do wykazania posiadania przez Wykonawcę stosownego potencjału technicznego: a) koparka, w tym do wykonywania wykopów głębokich b) ładowarka c) równiarka lub spycharka uniwersalna d) walec stalowy wibracyjny lub statyczny e) walec ogumiony f) skrapiarka lepiszcza g) równiarka albo układarka do rozkładania mieszanki tłuczniowej, h) wytwórnia (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym, z automatycznym komputerowym sterowaniem produkcji, do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych, i) układarka gąsienicowa z elektronicznym sterowaniem równości układanej warstwy, j) samochód samowyładowczy z przykryciem brezentowym lub termosami. 4) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do Specyfikacji, przy czym Zamawiający określa następujące osoby w zakresie niezbędnym do wykazania posiadania przez Wykonawcę stosownych zdolności zawodowych: co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności do wykonania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI,
O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu, na jego wezwanie, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, następujące oświadczenia i dokumenty, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, przy czym Zamawiający wymaga, aby potwierdzić posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż zaoferowana kwota realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego przedmiotowych dokumentów zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do Specyfikacji, przy czym Zamawiający określa następujące roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania posiadania przez Wykonawcę stosownego doświadczenia: co najmniej 3 roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia, tj, co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o długości przynajmniej 1,3 km. 3) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzenia techniczne dostępnymi Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do Specyfikacji, przy czym Zamawiający określa następujące narzędzia, wyposażenie zakładu lub urządzenia techniczne w zakresie niezbędnym do wykazania posiadania przez Wykonawcę stosownego potencjału technicznego: a) koparka, w tym do wykonywania wykopów głębokich b) ładowarka c) równiarka lub spycharka uniwersalna d) walec stalowy wibracyjny lub statyczny e) walec ogumiony f) skrapiarka lepiszcza g) równiarka albo układarka do rozkładania mieszanki tłuczniowej, h) wytwórnia (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym, z automatycznym komputerowym sterowaniem produkcji, do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych, i) układarka gąsienicowa z elektronicznym sterowaniem równości układanej warstwy, j) samochód samowyładowczy z przykryciem brezentowym lub termosami. 4) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do Specyfikacji, przy czym Zamawiający określa następujące osoby w zakresie niezbędnym do wykazania posiadania przez Wykonawcę stosownych zdolności zawodowych: co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności do wykonania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
9.5. Wykonawca zobowiązany jest złożyć
następujące inne dokumenty w ramach oferty: 1) Wypełniony i podpisany
Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do
Specyfikacji. 2) Zaakceptowany Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do
Specyfikacji. 3) Kosztorys ofertowy wypełniony w poszczególnych pozycjach,
w tym z podaniem stawek jednostkowych, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego
Załącznik nr 3 do Specyfikacji. 4) Informacja dot. podwykonawców, w tym
zawierająca wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca
zamierza powierzyć podwykonawcy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego
Załącznik nr 10 do Specyfikacji – jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć
wykonanie części zamówienia podwykonawcom, 5) Pełnomocnictwo w przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do
reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika – jeżeli został ustanowiony
(oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez
notariusza) . 6) Potwierdzenie wniesienia wadium w formie, terminie i
kwocie określonej w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się na okres związania ofertą. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: BGŻ S.A. O/Rypin nr konta: 76 2030 0045 1110 0000 0221 1210. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione, czyli musi być na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Oryginał dowodu dokonania przelewu lub kopię dowodu dokonania przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. Niedopuszczalne jest wpłacanie wadium w kasie Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczenia udzielonego przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy dołączyć do ofert w formie oryginału, przy czym oryginał można złożyć rozdzielnie, ale w tym samym opakowaniu co oferta, a potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię wpiąć do oferty.
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się na okres związania ofertą. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: BGŻ S.A. O/Rypin nr konta: 76 2030 0045 1110 0000 0221 1210. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione, czyli musi być na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Oryginał dowodu dokonania przelewu lub kopię dowodu dokonania przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. Niedopuszczalne jest wpłacanie wadium w kasie Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczenia udzielonego przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy dołączyć do ofert w formie oryginału, przy czym oryginał można złożyć rozdzielnie, ale w tym samym opakowaniu co oferta, a potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię wpiąć do oferty.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie
zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza, przy jednoczesnym zachowaniu wymagań określonych w art. 144 ustawy – Prawo zamówień publicznych, możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy,: 1) zmiany zakresu części zamówienia, które zlecane będą podwykonawcom oraz zmiany podwykonawcy pod warunkiem spełnienia postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczących podwykonawców, 2) zmiany podmiotu udostępniającego wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zmiany zdolności finansowej wykazane w ofercie pod warunkiem spełnienia postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczących podmiotów udostępniających wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe, 3) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 4) terminu realizacji zamówienia z uwagi na: a) działanie siły wyższej, b) konieczność takiej zmiany wynikać będzie z okoliczność, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy mimo zachowania należytej staranności, c) przeszkody, utrudnienia spowodowane przez osoby trzecie, d) opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego, 5) zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającą z: a) konieczności ograniczenia zakresu robót, b) konieczności wykonania robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, c) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 6) zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienie z następujących powodów, przy czym zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby spełniające wymogi postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: a) z uwagi na śmierć, chorobę lub innych zdarzeń losowych tych osób, b) z uwagi na niewywiązywanie się tych osób z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań, c) jeżeli zmiana tych osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (np. rezygnacji).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Plik do pobrania Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (413kB)
Plik do pobrania Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (60kB)
Plik do pobrania Załącznik nr 2 - Wzór umowy (250kB)
Plik do pobrania Załącznik nr 3 - Kosztorys ofertowy (43kB)
Plik do pobrania Załącznik nr 4 - Oświadczenie wykonawcy - art 25a ust. 1 (47kB)
Plik do pobrania Załącznik nr 5 - Oświadczenie wykonawcy - art 25a ust. 1 (56kB)
Plik do pobrania Załącznik nr 6 - Informacja dotycząca grupy kapitałowej (46kB)
Plik do pobrania Załącznik nr 7 - Wykaz wykonanych robót budowlanych (49kB)
Plik do pobrania Załącznik nr 8 - Wykaz narzędzi (57kB)
Plik do pobrania Załącznik nr 9 - Wykaz osób (51kB)
Plik do pobrania Załącznik nr 10 - Informacja dotycząca podwykonawców (39kB)
Plik do pobrania Załącznik nr 11 - Opis techniczny (6962kB)
Plik do pobrania Załącznik nr 11_1 - Schematy i rysunki (5737kB)
Plik do pobrania Załącznik nr 11_2 - Schematy i rysunki (5171kB)
Plik do pobrania Załącznik nr 11_3 - Schematy i rysunki (5998kB)
Plik do pobrania Załącznik nr 11_4 - Schematy i rysunki (5864kB)
Plik do pobrania Załącznik nr 11_5 - Schematy i rysunki (2149kB)
Plik do pobrania Załącznik nr 11_6 - Przedmiar robót (294kB)
Plik do pobrania Załącznik nr 12 - Zezwolenie na realizację inwestycji (5183kB)
Plik do pobrania Załącznik nr 13 - Szczegółowe specyfikacje techniczne (2054kB)
Plik do pobrania Załącznik nr 14_1 - Projekt docelowej organizacji ruchu - opis (6381kB)
Plik do pobrania Załącznik nr 14_2 - Projekt docelowej organizacji ruchu - mapa (2288kB)
Plik do pobrania Załącznik nr 14_2 - Projekt docelowej organizacji ruchu - mapa (1301kB)
Plik do pobrania Załącznik nr 15 - Przebudowa uzbrojenia telekomunikacyjnego
------------------
Plik do pobrania Wyjaśnienia (51kB)
Plik do pobrania Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - wyjaśnienia (46kB)
Plik do pobrania Załącznik nr 16 - Ogólna specyfikacja techniczna (417kB)
------------------
Plik do pobrania Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - wyjaśnienia (111kB)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
INFORMACJA O OTWARCIU OFERT
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Plik do pobrania Informacja o otwarciu ofert (185kB)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Plik do pobrania Informacja o wyborze oferty (94kB)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ogłoszenie nr 43812 - 2017 z dnia
2017-03-15 r.
Rogowo:
Przebudowa drogi gminnej nr 120510C Lasoty-Karbowizna od km 0+000 do km
1+300
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub
programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień
Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 18086-2017
Numer ogłoszenia: 18086-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie
Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone
przez centralnego zamawiającego
Informacje dodatkowe:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu
zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi
z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie
krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogowo,
krajowy numer identyfikacyjny 53705900000, ul.
Rogowo 51, 87515
Rogowo, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie,
tel. 542 801 622, faks
542 802 832, e-mail przetargi@rogowo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.rogowo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.rogowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE
ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między
zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w
przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało
udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji
I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało
udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy
wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego:
II.2) Rodzaj zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Przebudowa drogi gminnej nr 120510C
Lasoty-Karbowizna od km 0+000 do km 1+300
Numer
referencyjny (jeżeli dotyczy): II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych
lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę
lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa
drogi gminnej nr 120510C Lasoty-Karbowizna od km 0+000 do km Zakres robót:
1) Geodezyjne roboty pomiarowe w terenie, w tym: a) Wykonanie robot
pomiarowych w terenie 2) Likwidacja kolizji linii teletechnicznych, w tym:
a) założenie rur dwudzielnych osłonowych na skrzyżowaniach z siecią
teletechniczną wraz z robotami towarzyszącymi b) ułożenie przewodu
telekomunikacyjnego z taśmą ostrzegawczą z robotami towarzyszącymi 3)
Karczowanie drzew, w tym: a) karczowanie drzew i pni z wywozem b)
usunięcie krzewów 4) Budowa/przebudowa przepustów pod drogą, w tym: a)
przebudowa przepustów b) wykonanie ścianek czołowych dla przepustów 5)
Roboty ziemne, w tym: a) wykonanie robót ziemnych podłużnych i
poprzecznych z wywozem, z wbudowaniem w nasyp i pobocza b) formowanie i
zagęszczanie nasypu i poboczy c) plantowanie powierzchni skarp wykopów,
nasypów i poboczy c) ustawienie poręczy ochronnych d) montaż
wolnostojącego punktu świetlnego - lampy solarowej hybrydowej e)
otworzenie rowów przydrożnych 6) Wykonanie podbudowy, w tym: a)
profilowanie podłoża w gruncie pod warstwy konstrukcyjne b) wykonanie
warstwy odsączającej (odcinającej) z piasku c) wykonanie dolnej warstwy
podbudowy gr. 15 cm z kamienia naturalnego łamanego 0-63 mm d) wykonanie
górnej warstwy podbudowy gr. 8 cm z kamienia naturalnego łamanego 0-32 mm
z zaklinowaniem i zamiałowaniem 7) Wykonanie podbudowy - geokrata, w tym:
a) wykonanie koryta w gruncie b) wywóz gruntu z wbudowaniem w pobocza c)
ułożenie geowłókniny d) wykonanie warstwy odsączającej e) wykonanie
wzmocnienia podłoża kamieniem naturalnym pod geokratę f) wykonanie warstwy
z kamienia naturalnego łamanego na warstwie wzmocnionej geokratą z
wypełnieniem geokraty g) wykonanie warstwy z kamienia łamanego naturalnego
h) wykonanie profilowania masą MMA pod geosiatkę i) oczyszczenie podbudowy
tłuczniowej j) skropienie warstwy profilowej bitumem k) ułożenie geosiatki
8) Wykonanie nawierzchni, w tym: a) oczyszczenie podbudowy tłuczniowej b)
wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z masy BA c) oczyszczenie warstwy
wiążącej d) skropienie warstwy wiążącej e) ułożenie warstwy ścieralnej gr.
3 cm z masy asfaltobetonowej 9) Wykonanie zjazdów, w tym: a) wykonanie
koryta w gruncie z rozplantowaniem gruntu b) wykonanie warstwy odcinającej
z piasku c) wykonanie podbudowy z kamienia naturalnego łamanego z
zaklinowaniem i zamiałowaniem d) wykonanie warstwy ścieralnej gr 5 cm z
masy mineralno-asfaltowej. 10) Wykonanie rowów przydrożnych, w tym: a)
wykonanie rowów przydrożnych z wywiezieniem urobku 11) Wykonanie peronów,
w tym: a) wykonanie koryta b) wywóz gruntu c) wykonanie warstwy
odcinającej gr. 5cm d) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr.
6cm na podsypce cem- piaskowej 10cm pod chodnik, peron e) ustawienie
krawężnika betonowego f) ustawienie krawężnika betonowego najazdowego g)
ustawienie obrzeży betonowych 12) Wykonanie oznakowania, w tym: a)
ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych b) zamontowanie
znaków c) zamontowanie znaku solarowego aktywnego d) wykonanie oznakowania
poziomego w postaci linii przykrawędziowej 13) Wykonanie barier ochronny,
w tym: a) ustawienie poręczy stalowych b) ustawienie poręczy ochronnych
14) Ustawienie lampy hybrydowej, w tym: a) montaż wolnostojącego punktu
świetlnego - lampy solarowej hybrydowej (3 szt) 15) Wykonanie chodnika
bitumicznego, w tym: a) profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
chodnika b) wykonanie warstwy odcinającej z piasku c) wykonanie podbudowy
z kamienia naturalnego łamanego z zaklinowaniem i zamiałowaniem d)
oczyszczenie podbudowy tłuczniowej e) profilowanie masą MMA f)
oczyszczenie profilowania z masy bitumicznej g) skroplenie profilowania
bitumem h) wykonanie warstwy ścieralnej z BA 16) Wykonanie pasa zieleni, w
tym: a) profilowanie podłoża pod pasy zieleni b) humusowanie pasa zieleni
warstwa gr 5 cm z dowozem i obsianiem 17) Geodezyjne roboty pomiarowe w
terenie, w tym: a) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej Szczegółowy
zakres robót do wykonania zamówienia przedstawiony został w załączonych do
Specyfikacji następujących dokumentacjach technicznych: Dokumentacji
projektowej ze schematami i rysunkami, Przedmiarze robót, Szczegółowych
specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Przedmiot
zamówienia obejmuje również wszelkie prace i obowiązki Wykonawcy
wymienione we wzorze umowy
II.4) Informacja o częściach
zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233100-0
Dodatkowe kody CPV: 45233300-2, 45111200-0, 45233253-7
Dodatkowe kody CPV: 45233300-2, 45111200-0, 45233253-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie
dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje
dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez
VAT911344.12 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych
ofert2 w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie
zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA
O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z
NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., lipno_prd@poczta.onet.pl, ul. Wojska Polskiego 8, 87-600, Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Cena wybranej oferty/wartość
umowy 1120953,27 Oferta z najniższą ceną/kosztem 1120953,27 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1289831,63 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat
podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z
WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ogłoszenie nr 500020106-N-2017 z dnia 29-08-2017 r.
Rogowo: Przebudowa drogi gminnej nr 120510C Lasoty-Karbowizna od km 0+000 do km 1+300
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 18086-2017
Numer ogłoszenia: 18086-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 43812-2017
Numer ogłoszenia: 43812-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogowo, Krajowy numer identyfikacyjny 53705900000, ul. Rogowo 51, 87515 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 801 622, e-mail przetargi@rogowo.pl, faks 542 802 832.
Adres strony internetowej (url): www.bip.rogowo.pl
Adres strony internetowej (url): www.bip.rogowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.4) Główny kod CPV: 45233100-0
Dodatkowe kody CPV:
Przebudowa drogi gminnej nr 120510C Lasoty-Karbowizna od km 0+000 do km 1+300
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Og.271.1.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej nr 120510C Lasoty-Karbowizna od km 0+000 do km Zakres robót: 1) Geodezyjne roboty pomiarowe w terenie, w tym: a) Wykonanie robot pomiarowych w terenie 2) Likwidacja kolizji linii teletechnicznych, w tym: a) założenie rur dwudzielnych osłonowych na skrzyżowaniach z siecią teletechniczną wraz z robotami towarzyszącymi b) ułożenie przewodu telekomunikacyjnego z taśmą ostrzegawczą z robotami towarzyszącymi 3) Karczowanie drzew, w tym: a) karczowanie drzew i pni z wywozem b) usunięcie krzewów 4) Budowa/przebudowa przepustów pod drogą, w tym: a) przebudowa przepustów b) wykonanie ścianek czołowych dla przepustów 5) Roboty ziemne, w tym: a) wykonanie robót ziemnych podłużnych i poprzecznych z wywozem, z wbudowaniem w nasyp i pobocza b) formowanie i zagęszczanie nasypu i poboczy c) plantowanie powierzchni skarp wykopów, nasypów i poboczy c) ustawienie poręczy ochronnych d) montaż wolnostojącego punktu świetlnego - lampy solarowej hybrydowej e) otworzenie rowów przydrożnych 6) Wykonanie podbudowy, w tym: a) profilowanie podłoża w gruncie pod warstwy konstrukcyjne b) wykonanie warstwy odsączającej (odcinającej) z piasku c) wykonanie dolnej warstwy podbudowy gr. 15 cm z kamienia naturalnego łamanego 0-63 mm d) wykonanie górnej warstwy podbudowy gr. 8 cm z kamienia naturalnego łamanego 0-32 mm z zaklinowaniem i zamiałowaniem 7) Wykonanie podbudowy - geokrata, w tym: a) wykonanie koryta w gruncie b) wywóz gruntu z wbudowaniem w pobocza c) ułożenie geowłókniny d) wykonanie warstwy odsączającej e) wykonanie wzmocnienia podłoża kamieniem naturalnym pod geokratę f) wykonanie warstwy z kamienia naturalnego łamanego na warstwie wzmocnionej geokratą z wypełnieniem geokraty g) wykonanie warstwy z kamienia łamanego naturalnego h) wykonanie profilowania masą MMA pod geosiatkę i) oczyszczenie podbudowy tłuczniowej j) skropienie warstwy profilowej bitumem k) ułożenie geosiatki 8) Wykonanie nawierzchni, w tym: a) oczyszczenie podbudowy tłuczniowej b) wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z masy BA c) oczyszczenie warstwy wiążącej d) skropienie warstwy wiążącej e) ułożenie warstwy ścieralnej gr. 3 cm z masy asfaltobetonowej 9) Wykonanie zjazdów, w tym: a) wykonanie koryta w gruncie z rozplantowaniem gruntu b) wykonanie warstwy odcinającej z piasku c) wykonanie podbudowy z kamienia naturalnego łamanego z zaklinowaniem i zamiałowaniem d) wykonanie warstwy ścieralnej gr 5 cm z masy mineralno-asfaltowej. 10) Wykonanie rowów przydrożnych, w tym: a) wykonanie rowów przydrożnych z wywiezieniem urobku 11) Wykonanie peronów, w tym: a) wykonanie koryta b) wywóz gruntu c) wykonanie warstwy odcinającej gr. 5cm d) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 6cm na podsypce cem- piaskowej 10cm pod chodnik, peron e) ustawienie krawężnika betonowego f) ustawienie krawężnika betonowego najazdowego g) ustawienie obrzeży betonowych 12) Wykonanie oznakowania, w tym: a) ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych b) zamontowanie znaków c) zamontowanie znaku solarowego aktywnego d) wykonanie oznakowania poziomego w postaci linii przykrawędziowej 13) Wykonanie barier ochronny, w tym: a) ustawienie poręczy stalowych b) ustawienie poręczy ochronnych 14) Ustawienie lampy hybrydowej, w tym: a) montaż wolnostojącego punktu świetlnego - lampy solarowej hybrydowej (3 szt) 15) Wykonanie chodnika bitumicznego, w tym: a) profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne chodnika b) wykonanie warstwy odcinającej z piasku c) wykonanie podbudowy z kamienia naturalnego łamanego z zaklinowaniem i zamiałowaniem d) oczyszczenie podbudowy tłuczniowej e) profilowanie masą MMA f) oczyszczenie profilowania z masy bitumicznej g) skroplenie profilowania bitumem h) wykonanie warstwy ścieralnej z BA 16) Wykonanie pasa zieleni, w tym: a) profilowanie podłoża pod pasy zieleni b) humusowanie pasa zieleni warstwa gr 5 cm z dowozem i obsianiem 17) Geodezyjne roboty pomiarowe w terenie, w tym: a) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej Szczegółowy zakres robót do wykonania zamówienia przedstawiony został w załączonych do Specyfikacji następujących dokumentacjach technicznych: Dokumentacji projektowej ze schematami i rysunkami, Przedmiarze robót, Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy
II.4) Główny kod CPV: 45233100-0
Dodatkowe kody CPV:
45233300-2,
45111200-0,
45233253-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonanie robót budowlanych do dnia 30 września 2017 r.
Wykonanie robót budowlanych do dnia 30 września 2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/04/2017
25/04/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Roboty dodatkowe polegające na wyprofilowaniu podbudowy w celu nadania spadku jednostronnego na odcinku od km 1+075 do km 1+133 tj. na odcinku o długości 58,00 mb oraz polegające na wykonaniu dodatkowego zjazdu w km 0+083 (strona prawa)
Roboty dodatkowe polegające na wyprofilowaniu podbudowy w celu nadania spadku jednostronnego na odcinku od km 1+075 do km 1+133 tj. na odcinku o długości 58,00 mb oraz polegające na wykonaniu dodatkowego zjazdu w km 0+083 (strona prawa)
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zachodziła potrzeba wykonania robót dodatkowych polegających na wyprofilowaniu podbudowy w celu nadania spadku jednostronnego na odcinku od km 1+075 do km 1+133 tj. na odcinku o długości 58,00 mb oraz na wykonaniu dodatkowego zjazdu w km 0+083 (strona prawa)
Zachodziła potrzeba wykonania robót dodatkowych polegających na wyprofilowaniu podbudowy w celu nadania spadku jednostronnego na odcinku od km 1+075 do km 1+133 tj. na odcinku o długości 58,00 mb oraz na wykonaniu dodatkowego zjazdu w km 0+083 (strona prawa)
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
metryczka
Wytworzył: Barbara Nowakowska -Wójt Gminy (1 lutego 2017)
Opublikował: Mariusz Gębicki (1 lutego 2017, 20:36:12)
Ostatnia zmiana: Mariusz Gębicki (30 sierpnia 2017, 14:01:24)
Zmieniono: Ogłoszenie o zmianie umowy
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1228