ROK 2017 | ROK 2016 | ROK 2015 | ROK 2014 | ROK 2013 | ROK 2012 | ROK 2011
ROK 2010 | ROK 2009 | ROK 2008 | ROK 2007 | ROK 2006 | ROK 2004 | ROK 2005
ROK 2003
Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rogowo w 2015 r
Rogowo: Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rogowo w 2015 r
Numer ogłoszenia: 88024 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogowo , Rogowo 51, 87-515 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2801622, faks 054 2802832.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rogowo.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.rogowo.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rogowo w 2015 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rogowo w 2015 r.
Zakres zamówienia.
Zadanie realizowane będzie w następujących w zakresach:
1) Demontaż wyrobów zawierających azbest, zabranie, przetransportowanie i
unieszkodliwienie powstałych w wyniku przeprowadzonego demontażu
odpadów zawierających azbest; zakres ten zwany jest dalej często w
skrócie demontaż, transport i unieszkodliwienie
2) Zabranie, przetransportowanie i unieszkodliwienie odpadów
zawierających azbest powstałych z wcześniej przeprowadzonego (czyli nie
przez Wykonawcę) demontażu wyrobów zawierających azbest; zakres ten
zwany jest dalej często w skrócie transport i unieszkodliwienie.
Zlecane zadanie w zakresie demontażu wyrobów zawierających azbest,
zabrania, przetransportowania i unieszkodliwienia powstałych w wyniku
przeprowadzonego demontażu odpadów zawierających azbest obejmuje w
szczególności:
1) Zdemontowanie płyt azbestowo-cementowych z pokryć dachowych budynków.
2) Odpowiednie opakowanie odpadów zawierających azbest powstałych w wyniku prowadzonego płyt azbestowo-cementowych.
3) Zabranie powstałych odpadów zawierających azbest z demontażu pokryć
dachowych z terenu nieruchomości, na której powstały do dalszego
gospodarowania, w tym ich załadunek przez Wykonawcę na środki
transportu.
4) Przetransportowanie zabranych odpadów zawierających azbest do miejsca
ich unieszkodliwienia prowadzonego przez Wykonawcę lub do miejsca ich
unieszkodliwiania uzgodnionego przez Wykonawcę z podmiotem zajmujących
się ich unieszkodliwianiem, z którym Wykonawca zawarł stosowaną umowę na
ich przekazywanie do unieszkodliwienia.
5) Unieszkodliwienie przez Wykonawcę zabranych odpadów zawierających
azbest we własnym zakresie lub przekazanie przez Wykonawcę do
unieszkodliwienia zabranych odpadów podmiotowi zajmującemu się ich
unieszkodliwianiem, z którym Wykonawca usługi zawarł stosowaną umowę na
ich przekazywanie do unieszkodliwienia.
6) Demontażowi podlegać będą płyty azbestowo-cementowe zwane eternitem stanowiące pokrycia dachowe na obiektach.
7) Wykonawca jako wykonujący usługę w zakresie demontażu wyrobów
zawierających azbest z obiektów jest odpowiedzialny za właściwe
przeprowadzenie demontażu.
8) Płyty azbestowo-cementowe stanowiące pokrycia dachowe demontowane
będą z budynków położonych wyłącznie na terenie gminy Rogowo, a
właścicielami tych budynków są osoby fizyczne lub osoby prawne.
9) Powstałe w ramach niniejszego zamówienia odpady pochodzące z
demontażu płyt azbestowo-cementowych stanowiące pokrycia dachowe
klasyfikowane są jako następujący rodzaj odpadów: materiały budowlane
zawierające azbest [17 06 05]; są to odpady niebezpieczne.
10) Szacowana ilość odpadów możliwa do gospodarowania w ramach
przedmiotowego zamówienia w zakresie demontaż, transport i
unieszkodliwienie wynosi 3,465 Mg. Ilość obiektów: 1. Wykaz obiektów, na
których planowana jest realizacja zadania w zakresie demontażu,
transportu i unieszkodliwienia, z podaniem ich lokalizacji, szacowaną
ilością odpadów i terminem realizacji zadania został załączony do
niniejszej Specyfikacji (załącznik nr 6 do Specyfikacji).
11) W związku z tym, że podane wyżej ilości odpadów określone zostały
na podstawie szacunków oraz w związku z tym, że część osób może wycofa
się w bieżących roku z realizacji w ramach zakresu: demontaż, transport i
unieszkodliwienie lub wycofać się całkowicie, ilość odpadów możliwa do
gospodarowania w ramach przedmiotowego zakresu może ulec zmianie
(prawdopodobnie zmniejszeniu).
12) Ponadto Zamawiający zastrzega, że cześć osób może zrezygnować z
demontażu wyrobów zawieraj azbest. W przypadku zaistnienia takiej
sytuacji obiekty wyszczególnione w realizacji zadania w zakresie
demontażu, transportu i unieszkodliwienia zostaną przesunięte do
realizacji zadania w zakresie transportu i unieszkodliwienia. Ze sposobu
realizacji zadań w powyższym zakresie w latach poprzednich wynika, że
tylko do ok. 25 % obiektów, na których wcześniej planowano realizację
zadania w zakresie: demontaż, transport i unieszkodliwienie jest
realizowana w tym zakresie. Pozostałe obiekty przechodziły przeważnie na
zakres: transport i unieszkodliwienie.
Zlecane zadanie w zakresie zabrania, przetransportowania i
unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest powstałych z wcześniej
przeprowadzonego (czyli nie przez Wykonawcę) demontażu wyrobów
zawierających azbest obejmuje w szczególności:
1) Zabranie powstałych odpadów zawierających azbest z wcześniej
przeprowadzonego (czyli nie przez Wykonawcę) demontażu pokryć dachowych
zawierających azbest z miejsca ich magazynowania do dalszego
gospodarowania, w tym ich załadunek przez Wykonawcę na środki
transportu.
2) Przetransportowanie zabranych odpadów zawierających azbest do miejsca
ich unieszkodliwienia prowadzonego przez Wykonawcę lub do miejsca ich
unieszkodliwiania uzgodnionego przez Wykonawcę z podmiotem zajmujących
się ich unieszkodliwianiem, z którym Wykonawca zawarł stosowaną umowę na
ich przekazywanie do unieszkodliwienia.
3) Unieszkodliwienie przez Wykonawcę zabranych odpadów zawierających
azbest we własnym zakresie lub przekazanie przez Wykonawcę do
unieszkodliwienia zabranych odpadów podmiotowi zajmującemu się ich
unieszkodliwianiem, z którym Wykonawca usługi zawarł stosowaną umowę na
ich przekazywanie do unieszkodliwienia.
4) Przekazującym te odpady są właściciele budynków, z których
zdemontowano pokrycia dachowe zawierające azbest; są to osoby fizyczne
lub osoby prawne będące właścicielami obiektów, z których zdemontowano
pokrycia dachowe.
5) Wszystkie odpady przewidziane do przekazywania w ramach realizacji
niniejszego zamówienia magazynowane są na terenie nieruchomości
położonych wyłącznie na terenie gminy Rogowo.
6) Przejmowane w ramach niniejszego zamówienia odpady klasyfikowane są
jako następujący rodzaj odpadów: materiały budowlane zawierające azbest
[17 06 05]; są to odpady niebezpieczne.
7) Szacowana ilość odpadów możliwa do gospodarowania w ramach
przedmiotowego zamówienia w zakresie transport i unieszkodliwienie
wynosi 63,931 Mg. Ilość obiektów: 29. Wykaz obiektów, na których
planowana jest realizacja zadania w zakresie transportu i
unieszkodliwienia, z podaniem ich lokalizacji, szacowaną ilością odpadów
i terminem realizacji zadania został załączony do niniejszej
Specyfikacji (załącznik nr 7 do Specyfikacji).
8) W związku z tym, że podane wyżej ilości odpadów określone zostały na
podstawie szacunków oraz w związku z tym, że część osób może wycofa się
w bieżących roku z realizacji projektu, ilość odpadów możliwa do
gospodarowania w ramach przedmiotowego zakresu może ulec zmianie
(zwiększeniu lub zmniejszeniu).
9) Ponadto Zamawiający zastrzega, że cześć osób może zrezygnować z
demontażu wyrobów zawieraj azbest. W przypadku zaistnienia takiej
sytuacji obiekty wyszczególnione w realizacji zadania w zakresie
demontażu, transportu i unieszkodliwienia zostaną przesunięte do
realizacji zadania w zakresie transportu i unieszkodliwienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie prace i obowiązki
Wykonawcy wymienione w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do
Specyfikacji.
Za wykonanie zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wynikające odpowiednio z:
1) ilości faktycznie zdemontowanych, zabranych, przetransportowanych i
unieszkodliwionych lub przekazanych do unieszkodliwienia odpadów,
2) ilości faktycznie zabranych, przetransportowanych i unieszkodliwionych lub przekazanych do unieszkodliwienia odpadów..
90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu
45.26.26.60 - Usuwanie azbestu
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUMInformacja na temat wadium: Wniesienie wadium w kwocie 1000,00 zł do dnia składania ofert
III.2) ZALICZKIIII.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełni
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji.
2) Zaakceptowany Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 2 do Specyfikacji.
3) Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia oraz do reprezentowania Wykonawcy przez
Pełnomocnika - jeżeli został ustanowiony.
4) Potwierdzenie wniesienia wadium.
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWYprzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmianZamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy:
1) zmiany zakresu części zamówienia, które zlecane będą podwykonawcom
oraz zmiany podwykonawcy pod warunkiem spełnienia postanowień
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczących podwykonawców,
2) zmiany podmiotu udostępniającego wiedzę i doświadczenie, potencjał
techniczny, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zmiany zdolności
finansowej wykazane w ofercie pod warunkiem spełnienia postanowień
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczących podmiotów
udostępniających wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osób
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe,
3) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
4) terminu zakończenia inwestycji z uwagi na:
a) działanie siły wyższej,
b) konieczność takiej zmiany wynikać będzie z okoliczność, których nie
można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy mimo zachowania należytej
staranności,
c) przeszkody, utrudnienia spowodowane przez osoby trzecie,
d) opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego,
5) zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającą z:
a) konieczności ograniczenia zakresu robót,
b) konieczności wykonania robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego
wykonania zamówienia, których wykonanie stało się konieczne na skutek
sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia,
c) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
6) zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienie z następujących
powodów, przy czym zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby spełniające
wymogi postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
a) z uwagi na śmierć, chorobę lub innych zdarzeń losowych tych osób,
b) z uwagi na niewywiązywanie się tych osób z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań,
c) jeżeli zmiana tych osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych
przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (np. rezygnacji).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rogowo, Rogowo 51, 87-515 Rogowo, pok. nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu.IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Plik do pobrania
Specyfikacja Istotanych Warunków Zamówienie (313kB)
Plik do pobrania
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (59kB)
Plik do pobrania
Załącznik nr 2 - Projekt umowy (233kB)
Plik do pobrania
Załącznik nr 3 - Oświadczenie wykonawcy art 22 ust. 1 (35kB)
Plik do pobrania
Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy art 24 ust. 1 (33kB)
Plik do pobrania
Załącznik nr 5 - Informacja dotycząca grupy kapitałowej (36kB)
Plik do pobrania
Załącznik nr 6 - demontaż, transport, unieszkodliwienie (82kB)
Plik do pobrania
Załącznik nr 7 - transport, unieszkodliwienie (119kB)
Plik do pobrania Protokół - otwarcie ofert (642kB)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Plik do pobrania Informacja o wyborze oferty (106kB)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Plik do pobrania Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (228kB)
metryczka
Wytworzył: Wójt Gminy Rogowo (17 kwietnia 2015)
Opublikował: Mariusz Gębicki (19 kwietnia 2015, 20:11:41)
Ostatnia zmiana: Mariusz Gębicki (28 maja 2015, 09:50:12)
Zmieniono: dodano informację o wyborze oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1535