Organizacja 3 placów zabaw dla oddziałów przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Rogowie, Sosnowie i Nadrożu w ramach projektu Ku lepszej edukacji naszych dzieci

Rogowo: Organizacja 3 placów zabaw dla oddziałów przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Rogowie, Sosnowie i Nadrożu w ramach projektu Ku lepszej edukacji naszych dzieci
Numer ogłoszenia: 187985 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogowo , Rogowo 51, 87-515 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2801622, faks 054 2802832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rogowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja 3 placów zabaw dla oddziałów przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Rogowie, Sosnowie i Nadrożu w ramach projektu Ku lepszej edukacji naszych dzieci.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 3 placów zabaw dla oddziałów przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Rogowie, Sosnowie i Nadrożu w ramach projektu Ku lepszej edukacji naszych dzieci tj: A) Szkolny plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Rogowie: 1) Roboty pomiarowe, w tym: a) wykonanie robót pomiarowych, b) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej 2)Roboty ziemne w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych, w tym: a) wykonanie robót ziemnych, b) profilowanie i zagęszczanie podłoża 3) Podbudowa pod nawierzchnię i nawierzchnia, w tym: a) rowki pod obrzeża betonowe i ławy betonowe, b) ława betonowa c) obrzeża betonowe, c) podsypka piaskowa z zagęszczeniem d) podbudowa z kruszywa e) montaż bezpiecznej nawierzchni 4) Ogrodzenie, w tym: a) montaż ogrodzenia panelowego wraz ze słupkami, b) montaż furtki ogrodzenia panelowego wraz ze słupkami 5) Wyposażenie w urządzenia placu zabaw, w tym: a) dostawa i montaż zestawu wielofunkcyjnego, b) dostawa i montaż huśtawki podwójnej wahadłowej, c) dostawa i montaż huśtawki równoważnej d) dostawa i montaż karuzeli tarczowej równoważnej, e) dostawa i montaż sprężynowca 1-osobowego, f) dostawa i montaż sprężynowca 2-osobowego, g) dostawa i montaż ścianki wspinaczkowej, h) dostawa i montaż ławek ( 2 szt.)i) dostawa i montaż tablicy informacyjnej. B) Szkolny plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Sosnowie: 1) Roboty pomiarowe, w tym: a) wykonanie robót pomiarowych, b) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej 2)Roboty ziemne w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych, w tym: a) wykonanie robót ziemnych, b) profilowanie i zagęszczanie podłoża 3) Podbudowa pod nawierzchnię i nawierzchnia, w tym: a) rowki pod obrzeża betonowe i ławy betonowe, b) ława betonowa c) obrzeża betonowe, c) podsypka piaskowa z zagęszczeniem d) podbudowa z kruszywa e) montaż bezpiecznej nawierzchni 4) Ogrodzenie, w tym: a) montaż ogrodzenia panelowego wraz ze słupkami, b) montaż furtki ogrodzenia panelowego wraz ze słupkami 5) Wyposażenie w urządzenia placu zabaw, w tym: a) dostawa i montaż zestawu wielofunkcyjnego, b) dostawa i montaż huśtawki podwójnej wahadłowej, c) dostawa i montaż huśtawki równoważnej d) dostawa i montaż sprężynowca 1-osobowego, e) dostawa i montaż trampoliny, f) dostawa i montaż piaskownicy z piaskiem i pokrywą, f) dostawa i montaż ławek (2 sztuki), g) dostawa i montaż tablicy informacyjnej C) Rozbudowa szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nadrożu: 1) Wyposażenie w urządzenia placu zabaw, w tym: a) dostawa i montaż zestawu wielofunkcyjnego, b) dostawa i montaż trampoliny, c) dostawa i montaż 2 piaskownic z piaskiem i pokrywą.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.11.27.20-8, 45.23.32.00-1, 45.34.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium w kwocie 4000,00 zł do dnia składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien potwierdzić spełnienie tego warunku poprzez złożenie stosownego oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, podając ich rodzaj i wartość, daty i miejsca wykonania oraz załączając dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, przy czym Zamawiający określa następujące roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: co najmniej 2 roboty budowlane każda o wartości co najmniej 80 000 zł brutto, z których każda polegała na budowie placu zabaw z bezpieczną nawierzchnią i montażem urządzeń placu zabaw . Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien potwierdzić spełnienie tego warunku poprzez złożenie stosownego oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien potwierdzić spełnienie tego warunku poprzez złożenie stosownego oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien potwierdzić spełnienie tego warunku poprzez złożenie stosownego oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy. Zaakceptowany Projekt umowy. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na przedmiot postępowania. Kosztorysy ofertowe wypełnione w poszczególnych pozycjach. Informacja zawierająca wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy:1) zmiany zakresu części zamówienia, które zlecane będą podwykonawcom oraz zmiany podwykonawcy pod warunkiem spełnienia postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczących podwykonawców,2) zmiany podmiotu udostępniającego wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zmiany zdolności finansowej wykazane w ofercie pod warunkiem spełnienia postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczących podmiotów udostępniających wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe,3) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,4) terminu zakończenia inwestycji z uwagi na: a) działanie siły wyższej, b) konieczność takiej zmiany wynikać będzie z okoliczność, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy mimo zachowania należytej staranności, c) przeszkody, utrudnienia spowodowane przez osoby trzecie, d) opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego, 5) zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającą z: a) konieczności ograniczenia zakresu robót, b) konieczności wykonania robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, 6) zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienie z następujących powodów, przy czym zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby spełniające wymogi postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: a) z uwagi na śmierć, chorobę lub innych zdarzeń losowych tych osób, b) z uwagi na niewywiązywanie się tych osób z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań, c) jeżeli zmiana tych osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (np. rezygnacji).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rogowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.rogowo.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rogowie, Rogowo 51, 87-515 Rogowo, pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Plik do pobrania Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (496kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (65kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 2 - Projekt umowy (371kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 3a - Kosztorys ofertowy Rogowo (126kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 3b - Kosztorys ofertowy Sosnowo (122kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 3c - Kosztorys ofertowy Nadróż (62kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 4 - Oświadczenie o udzieleniu gwarancji (60kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 5 - Oświadczenie Wykonawcy_art 22 ust. 1 (61kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 6 - Wykaz robót (69kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 7 - Oświadczenie_Wykonawcy_art.24ust.1 (60kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 8 - Informacja dotycząca grupy kapitałowej (61kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 9 - Informacje dotyczące podwykonawców (60kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 10a - Projekt plac zabaw Rogowo (1418kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 10b - Projekt plac zabaw Sosnowo (1265kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 10c - Projekt plac zabaw Nadróż (729kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 11a - Przedmiar Robót Rogowo (78kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 11b - Przedmiar robót Sosnowo (76kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 11c - Przedmiar robót Nadróż (50kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 12a - Specyfikacja Rogowo (380kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 12b - Specyfikacja Sosnowo (379kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 12c - Specyfikacja Nadróż (277kB) pdf

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Plik do pobrania Informacja o unieważnieniu przetargu (288kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Wójt Gminy Rogowo (3 września 2014)
Opublikował: Mariusz Gębicki (3 września 2014, 13:08:09)

Ostatnia zmiana: Mariusz Gębicki (23 września 2014, 14:28:03)
Zmieniono: dodano informacje o unieważnieniu przetargu.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1568