Wydanie pierwszego dowodu osobistego
Wymiana dowodu osobistego | Wydanie dowodu osobistego w przypadku utraty
Zameldowanie na pobyt stały | Zameldowanie na pobyt stały na ponad dwa miesiące
Zameldowanie na pobyt czasowy do dwóch miesięcy.
Zgłoszenie wyjazdu na pobyt czasowy za granicę.
Zameldowanie cudzoziemca na pobyt stały i czasowy ponad dwa miesiące
Wymeldowanie z pobytu stałego | Wymeldowanie z pobytu czasowego ponad dwa miesiące
Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej
Zaświadczenie z akt ewidencji ludności
Udzielenie informacji o danych osobowych, w tym adresowych o osobach zamieszkałych w Gminie Rogowo
Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej
Zmiana imienia i nazwiska | Wpisanie do rejestru wyborców
Wymiana dowodu osobistego | Wydanie dowodu osobistego w przypadku utraty
Zameldowanie na pobyt stały | Zameldowanie na pobyt stały na ponad dwa miesiące
Zameldowanie na pobyt czasowy do dwóch miesięcy.
Zgłoszenie wyjazdu na pobyt czasowy za granicę.
Zameldowanie cudzoziemca na pobyt stały i czasowy ponad dwa miesiące
Wymeldowanie z pobytu stałego | Wymeldowanie z pobytu czasowego ponad dwa miesiące
Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej
Zaświadczenie z akt ewidencji ludności
Udzielenie informacji o danych osobowych, w tym adresowych o osobach zamieszkałych w Gminie Rogowo
Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej
Zmiana imienia i nazwiska | Wpisanie do rejestru wyborców
Wydanie dowodu osobistego w przypadku utraty
Wymagane dokumenty:
- Wniosek wniosek o dowód osobisty (683kB)
- Dwie aktualne fotografie (35mm x 45mm)
- Dowód uiszczenia opłaty
- Odpis skrócony aktu urodzenia, od osób, które wystąpiły w związek małżeński - odpis skrócony aktu małżeństwa, z adnotacją o używanym nazwisku. Nie dotyczy to mieszkańców, których akty zostały sporządzone przez USC w Rogowie.
- Zaświadczenie o utracie dowodu osobistego - jeżeli zostało wydane.
Miejsce załatwienia sprawy:
- Ewidencja ludności, dowody osobiste, I piętro, pokój nr 12
- Składanie wniosków w pokoju nr 12
- telefon kontaktowy 280 16 22, 280 16 23
Termin załatwienia sprawy:
- 1 miesiąc
Miejsce odbioru:
- Ewidencja ludności, dowody osobiste, I piętro, pokój nr 12
- telefon kontaktowy 280 16 22, 280 16 23
Opłaty:
- nie pobiera się opłaty
Tryb odwoławczy:
- Odwołanie wnosi się do wojewody kujawsko-pomorskiego, za pośrednictwem wójta gminy, w terminie 14 dni od doręczenia decyzji.
Dodatkowe informacje:
- Wniosek o wydanie dowodu osobistego składa się i odbiera dowód osobiście.
- Osoby małoletnie składają wniosek i odbierają dowód w obecności jednego z rodziców lub opiekunów prawnych.
- Fotografie do dowodów osobistych powinny być:
- wykonane na jasnym tle
- przedstawiać osobę bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami
- twarz powinna być ukazana z lewego profilu z widocznym uchem.
Podstawa prawna:
- Art. 34, 38, 45 ustawy z 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960, Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 887)
- Rozporządzenie Rady Ministrów z 21 listopada 2000 r. w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz trybu postępowania przy wydawaniu dowodów osobistych, ich wymiany, zwrotu i utraty (Dz. U. z 2000 r. Nr 112, poz. 1182)
- Rozporządzenie Rady Ministrów z 30 listopada 2000 r. w sprawie oplaty za wydanie dowodu osobistego (Dz. U. z 2000 r. Nr 105, poz 1110)
metryczka
Wytworzył: Wójt Gminy (1 lipca 2005)
Opublikował: Mariusz Gębicki (20 lipca 2005, 10:48:22)
Ostatnia zmiana: Anna Ostrowska (5 lutego 2020, 15:14:27)
Zmieniono: poprawiono etykietę
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 5425