Budowa drogi gminnej nr 120515C Charszewo-Rogówko od km 0+000 do km 1+178

Rogowo: Budowa drogi gminnej nr 120515C Charszewo-Rogówko od km 0+000 do km 1+178
Numer ogłoszenia: 85426 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogowo , Rogowo 51, 87-515 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2801622, faks 054 2802832.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rogowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej nr 120515C Charszewo-Rogówko od km 0+000 do km 1+178.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót w ramach wykonania jezdni z chodnikiem prawostronnym:
1) Geodezyjne roboty pomiarowe w terenie, w tym:
a) wykonanie robót pomiarowych w terenie
b) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
2) Roboty różne, w tym:
a) założenie rur osłonowych na skrzyżowaniach linii teletechnicznej z nawierzchnią i przestawienie słupków teletechnicznych,
b) przełożenie linii teletechnicznej z ułożeniem w pobocze
c) przestawienie hydrantów
d) regulacja wysokościowa zasuw i studni rewizyjnych w pasie drogowym
e) rozebranie nawierzchni brukowej z wywozem i oczyszczeniem
f) wywóz materiałów z rozbiórki
g) demontaż poręczy stalowych
3) Karczowanie drzew, w tym:
a) karczowanie pni
b) karczowanie krzewów
c) wywóz dłużycy, karpiny i gałęzi
4) Roboty ziemne, w tym:
a) wykonanie robót ziemnych podłużnych z wywozem, z wbudowaniem w nasyp i pobocza, na odkład
b) wykonanie robót ziemnych poprzecznych z wywozem z wbudowaniem w nasyp i pobocza
c) formowanie i zagęszczanie nasypu i poboczy
d) plantowanie powierzchni skarp nasypów i poboczy, terenów pod zieleń
e) plantowanie powierzchni skarp wykopów
f) humusowanie pasa zieleni między jezdnią a chodnikiem warstwą humusu o obsianiem i dowozem humusu
5) Wykonanie podbudowy, w tym:
a) profilowanie podłoża w gruncie pod warstwy konstrukcyjne
b) wykonanie warstwy odcinającej z piasku
c) wykonanie podbudowy z kamienia naturalnego łamanego z zaklinowaniem i zamiałowaniem
6) Wykonanie nawierzchni, w tym:
a) oczyszczenie podbudowy tłuczniowej
b) wykonanie warstwy wiążącej z masy BA
c) oczyszczenie warstwy wiążącej
d) skropienie warstwy wiążącej
e) ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej grysowo-żwirowej zamkniętej
f) wykonanie wcinek na głębokość 3 cm w drodze powiatowej i wojewódzkiej
7) Wykonanie przepustu pod drogą, w tym:
a) wykonanie przepustu z rur PP
b) wykonanie ścianek czołowych dla przepustu
c) wykonanie ścieku z elementów prefabrykowanych na ławie betonowej
d) wykonanie studni rewizyjnej z pokrywą betonową z wyłączeniem ścieku prefabrykowanego i przepustu
e) wykonanie wpustu ulicznego w linii ścieku prefabrykowanego z włączeniem do przepustu średnicy 300 mm
f) wykonanie ścianki czołowej z zabruku dla przepustu
g) wzmocnienie pobocza warstwą frezowin
8) Wykonanie chodnika bitumicznego, w tym:
a) profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne chodnika
b) wykonanie warstwy odcinającej z piasku
c) wykonanie podbudowy z kamienia naturalnego łamanego z zaklinowaniem i zamiałowaniem
d) oczyszczenie podbudowy tłuczniowej
e) profilowanie masą MMA
f) wykonanie warstwy ścieralnej z BA
g) wykonanie umocnienia pasa między jezdnią a chodnikiem z brukowca
9) Wykonanie oznakowania, poręczy i lampy solarowej, w tym:
a) ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych
b) zamontowanie znaków
c) ustawienie poręczy stalowych
d) wykonanie oznakowania poziomego w postaci linii przykrawędziowej
10) Wykonanie zjazdów i skrzyżowań, przepustów na zjazdach, w tym:
a) wykonanie koryta w gruncie pod zjazdy
b) wywóz gruntu z koryta z wbudowaniem w pobocza
c) wykonanie warstwy odcinającej z piasku
d) wykonanie podbudowy z kamienia naturalnego łamanego
e) wykonanie zjazdów z kamienia naturalnego łamanego
f) wykonanie warstwy ścieralnej na wyznaczonych zjazdach
g) wykonanie nasypów na zjazdach
h) wykonanie przepustów z rur pp
i) wykonanie ścianek czołowych z płatów darniny
j) wykonanie koryta pod zjazdy z kostki
k) wykonanie warstwy odcinającej pod zjazdy
l) wykonanie podbudowy z betonu
m) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej
n) ustawienie opornika betonowego
11) Wykonanie krawężników, w tym:
a) ustawienie krawężnika betonowego wtopionego na ławie z betonu
b) ustawienie krawężnika betonowego na ławie betonowej
c) wykonanie warstwy odcinającej pod ławy krawężnikowe
Zakres robót w ramach wykonania chodnika prawostronnego:
1) Geodezyjne roboty pomiarowe w terenie, w tym:
c) wykonanie robót pomiarowych w terenie
d) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej
2) Roboty różne, w tym:
a) regulacja wysokościowa zasuw i studni rewizyjnych
b) ustawienie ścianki oporowej z elementów żelbetonowych
c) montaż wolnostojącego punktu świetlnego - jednoramiennej lampy solarowej hybrydowej z powłoką antykorozyjną, na stopie fundamentowej, z ramieniem aluminiowym i turbiną wiatrakową, o określonych parametrach
d) ustawienie poręczy sztywnych ochronnych przy przejściu dla pieszych
3) Roboty ziemne, w tym:
a) wykonanie robót ziemnych podłużnych z wywozem na odkład
b) profilowanie podłoża w gruncie
c) wykonanie warstwy odcinającej
d) ułożenie geowłókniny
e) dowóz gruntu z wbudowaniem nasyp
f) formowanie i zagęszczanie nasypu i poboczy
g) humusowanie pasa gruntowego pomiędzy chodnikiem a murem oporowym z obsianiem i dowozem humusu
4) Wykonanie chodnika lewostronnego, w tym:
a) ustawienie obrzeży betonowych na ławie betonowej
b) wykonanie chodnika z kostki betonowej
c) wykonanie podbudowy chodnika z betonu w pasie przyległym do krawężnika
d) wykonanie warstwy odcinającej pod chodnik
5) Wykonanie zatoki autobusowej, w tym:
a) wykonanie koryta pod zatokę
b) wykonanie warstwy odcinającej z piasku
c) wykonanie warstwy podbudowy z betonu
d) wykonanie warstwy nawierzchni z kostki szarej
e) ustawienie krawężnika betonowego na ławie betonowej
f) wykonanie warstwy odcinającej pod ławy krawężnikowe
g) wywóz gruntu z koryta.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0, 45.23.33.00-2, 45.11.12.00-0, 45.11.26.00-1, 45.23.31.00-0, 45.23.32.53-7, 45.23.32.80-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium w kwocie 12000,00zł do dnia składania ofert
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełni
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, podając ich rodzaj i wartość, daty i miejsca wykonania oraz załączając dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, przy czym Zamawiający określa następujące roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: co najmniej 3 roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać się odpowiednimi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełni
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać osoby zdolne do wykonywania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca powinien oświadczyć, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i są wpisani na listę członków właściwej izby Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien przedstawić informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy zapewniającą wykonanie zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależyciewykaz wykonanych co najmniej 3 robót budowlanych o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia;

wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:


informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy. Zaakceptowany Projekt umowy. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na przedmiot postępowania. Kosztorys ofertowy wypełniony w poszczególnych pozycjach. Informacja zawierająca wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom lub podanie przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. Potwierdzenie wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy:
1) zmiany zakresu części zamówienia, które zlecane będą podwykonawcom oraz zmiany podwykonawcy pod warunkiem spełnienia postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczących podwykonawców,
2) zmiany podmiotu udostępniającego wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zmiany zdolności finansowej wykazane w ofercie pod warunkiem spełnienia postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczących podmiotów udostępniających wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe,
3) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
4) terminu zakończenia inwestycji z uwagi na:
a) działanie siły wyższej,
b) konieczność takiej zmiany wynikać będzie z okoliczność, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy mimo zachowania należytej staranności,
c) przeszkody, utrudnienia spowodowane przez osoby trzecie,
d) opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego,
5) zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającą z:
a) konieczności ograniczenia zakresu robót,
b) konieczności wykonania robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia,
6) zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienie z następujących powodów, przy czym zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby spełniające wymogi postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
a) z uwagi na śmierć, chorobę lub innych zdarzeń losowych tych osób,
b) z uwagi na niewywiązywanie się tych osób z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań,
c) jeżeli zmiana tych osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (np. rezygnacji).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rogowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rogowo, Rogowo 51, 87-515 Rogowo, pok. nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rogowo, Rogowo 51, 87-515 Rogowo, pok. nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Plik do pobrania Ogłoszenie (282kB) pdf
Plik do pobrania Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (157kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (55kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 2 - Projekt umowy (288kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 3 - Kosztorys ofertowy (315kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 4 - Oświadczenie o udzieleniu gwarancji (38kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 5 Oświadcyenie wykonawcy art. 22 ust. 1 (41kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 6 - Wykaz wykonanych robót budowlanych (48kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 7 - Wykaz narzędzi (44kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 8 - Wykaz osób (44kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 9 - Oświadczenie o wymaganych uprawnieniach (42kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 10 - Oświadczenie Wykonawcy art 24 ust. 1 (40kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 11 - Informacj dot.grupy kapitałowej (42kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 12 - Informacja dot. podwykonawców (42kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 13 - Opis techniczny (319kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 14 - Schematy i rysunki (5299kB) zip
Plik do pobrania Załącznik nr 15 - Przedmiar robót (153kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 16 - Szczegółowe specyfikacje techniczne (2125kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 17 - Uzgodnienie projektu technicznego (361kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 18 - Projekt stałej organizacji ruchu (1249kB) pdf

WYJAŚNIENIA:
Plik do pobrania Wyjaśnienia SIWZ (157kB) pdf


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Plik do pobrania Informacja o wyborze oferty (193kB) pdf

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Plik do pobrania Informacja o udzieleniu zamówienia (355kB) pdf



metryczka


Wytworzył: Wójt Gminy Rogowo (13 marca 2014)
Opublikował: Mariusz Gębicki (16 marca 2014, 07:35:08)

Ostatnia zmiana: Mariusz Gębicki (17 kwietnia 2014, 10:54:52)
Zmieniono: dodano informację o udzieleniu zamówienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1692