ROK 2017 | ROK 2016 | ROK 2015 | ROK 2014 | ROK 2013 | ROK 2012 | ROK 2011
ROK 2010 | ROK 2009 | ROK 2008 | ROK 2007 | ROK 2006 | ROK 2004 | ROK 2005
ROK 2003
Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Pręczki, gmina Rogowo, powiat Rypin ZAKOŃCZONY
Og. 7020-1/2005
OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Przedmiot zamówienia:
Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Pręczki, gmina Rogowo, powiat Rypin
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Rogowo
Rogowo 51
87-515 Rogowo
Godz. urzędowania: 7:15 – 15:15
www.rogowo.pl www.bip.rogowo.pl
przetargi@rogowo.pl
2. Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony
3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego
lub listownie, cena specyfikacji 20,00 zł
4. Opis przedmiotu zamówienia, wielkość i zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości
Pręczki, gmina Rogowo, powiat Rypin
Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień: 45453000-7 i 36100000-2
Zamówienia obejmuje:
1) zmiana dachu na obiekcie
2) docieplenie budynku
3) wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej
4) położenie nowych podłóg i posadzek
5) wymiana instalacji wewnętrznych
6) remont garażu
7) wyposażenie świetlicy
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Szczegółowy zakres robót zawiera „Przedmiar robót”. Oferent przygotowuje kosztorysy na
jego podstawie:
1) remontu świetlicy
2) remontu garażu
3) zakupu wyposażenia
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
1) oznaczenie projektu logo UE, Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz SPO
Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów
wiejskich 200-2006 poprzez umieszczenie tablic informacyjnych na placu budowy
w okresie wykonywania prac oraz wykonanie i umieszczenie na trwałe tablicy
informacyjnej po zakończeniu inwestycji,
2) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,
3) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz
ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych
przedmiotem przetargu,
4) naprawa uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego
5) demontaż i naprawienie uszkodzonych ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń
obiektów
6) wykonanie „Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia” dla przewidywanych do
realizacji robót budowlanych
7) po zakończeniu robót doprowadzenie pomieszczeń oraz terenu budowy do stanu
pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6. Termin wykonania zamówienia: do dnia 31 sierpnia 2006 roku
7. Opis warunków udziału w zamówieniu:
Dla zamówienia określa się następujące warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące
warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności:
a) Kierownik budowy i kierownicy robót posiadają uprawnienia do wykonania
określonej działalności lub czynności
b) Kadra kierowania robotami (kierownik budowy, kierownicy robót) musi
być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz. U. Nr 5
z 2001 r. poz. 42 z późn. zm.)2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:a) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat minimum trzy zadania z zakresu
budowy/remontu odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom
stanowiącym przedmiot zamówienia.
b) Kierownik budowy posiada minimum pięcioletnie doświadczenie w
zakresie robót o równoważnym charakterze i wielkości, w tym nie mniej
niż dwa lata w charakterze Kierownika3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia:a) Obrót roczny za ostatni rok obrotowy nie mniej niż 500 000,00 zł
b) posiadają własne środki finansowe lub udokumentują dostępność kredytu
wraz z podaniem kwoty kredytu do środków finansowych zapewniających
ciągłość robót przez cały okres ich trwania (informacja z banku).
Wymagana kwota to 150.000,00 złotych
c) środki na zabezpieczenie finansowania inwestycji muszą być wolne od
zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
5) udzielą gwarancji jakości za wykonane roboty i zamontowane urządzenia
na okres 36 miesięcy (3 lata)
Do oferty należy załączyć:
1. Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1
2. Oświadczenie stosownie do art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych –
załącznik nr 2
3. Dowód wniesienia wadium
4. Kosztorysy Robót
5. Oświadczenia:
- o okresie gwarancji jakości na zamontowane urządzenia i wykonane roboty
(36 miesięcy licząc od dnia przekazania obiektu do użytkowania)
- o ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej
6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie,
posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania
takich uprawnień
8. Dokumenty stwierdzające, że Kierownik Budowy posiada pięcioletnie
doświadczenie w zakresie robót o równoważnym charakterze i wielkości, w tym
nie mniej niż dwa lata w charakterze Kierownika
9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważny
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju
pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo
zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert
10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
11. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie
zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne
lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert
12. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz
liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w
przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
13. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie
posiada wykonawca
14. Wykaz osób, które i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nich czynności
15. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót
budowlanych/remontowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom
stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz
załączenie dokumentów potwierdzające, że roboty te zostały wykonane
należycie
16. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego
rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym
sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do
sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających
obroty, zysk oraz zobowiązania i należności – za ostatni rok obrotowy
17. Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek
bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub
zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert
18. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej
8. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000,- do dnia składania
ofert
9. Kryteria oceny i ich znaczenie
Kryterium oceny jest zaproponowana cena
Cena – 100%
10. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć lub przesłać na adres:
Urząd Gminy w Rogowie
87-515 Rogowo
Pokój Nr 10
w terminie do dnia 23 luty 2006 r. do godz. 9:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nie otwierać. Oferta na remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Pręczki, gmina Rogowo, powiat Rypin”
11. Termin związania z ofertą wynosi 60 dni od daty otwarcia ofert.
Plik do pobrania Ogłoszenie u udzieleniu zamówienia publicznego (78kB)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Najkorzystniejszą ofertę złożyło Przedsiębiorstwo Budowlane "R-BUD" Sp. z o.o., ul. Mławska 46g, 87-500 Rypin. Cena oferty wynosi 238 011,65 zł brutto.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
metryczka
Wytworzył: Wójt Gminy Rogowo (1 marca 2006)
Opublikował: Mariusz Gębicki (3 stycznia 2006, 12:06:35)
Ostatnia zmiana: Mariusz Gębicki (30 czerwca 2010, 08:34:13)
Zmieniono: uporządkowano informację. Przeniesiono z katalogu głównego "Przetargi" do katalogu "Przetargi -> ROK 2006"
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 4246