Budowa drogi gminnej nr 120525C w miejscowości Sosnowo od km 0+000 do km 1+455

Rogowo: Budowa drogi gminnej nr 120525C w miejscowości Sosnowo od km 0+000 do km 1+455
Numer ogłoszenia: 134692 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogowo , Rogowo 51, 87-515 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2801622, faks 054 2802832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rogowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej nr 120525C w miejscowości Sosnowo od km 0+000 do km 1+455.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Geodezyjne roboty pomiarowe w terenie, w tym: a)wykonanie robót pomiarowych w terenie b)wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 2)Roboty różne, w tym: a)założenie rur osłonowych na skrzyżowaniach linii teletechnicznej z nawierzchnią i przestawienie słupków teletechnicznych, b)przestawienie hydrantów. 3)Karczowanie drzew, w tym: a)karczowanie pni b)karczowanie krzewów c)wywóz karpiny 4)Roboty ziemne, w tym: a)wykonanie robót ziemnych podłużnych z wywozem, z wbudowaniem w nasyp i pobocza, na odkład b)wykonanie robót ziemnych poprzecznych z wbudowaniem w nasyp i pobocza c)formowanie i zagęszczanie nasypu i poboczy d)plantowanie powierzchni skarp nasypów i poboczy, terenów pod zieleń e)plantowanie powierzchni skarp wykopów f)humusowanie pasa zieleni między jezdnią a chodnikiem warstwą humusu o obsianiem i dowozem humusu 5)Wykonanie podbudowy, w tym: a)profilowanie podłoża w gruncie pod warstwy konstrukcyjne b)wykonanie warstwy odsączającej z piasku c)wykonanie podbudowy z kamienia wapiennego stabilizowanego mechanicznie 6)Wykonanie nawierzchni, w tym: a)oczyszczenie podbudowy tłuczniowej b)wykonanie warstwy wiążącej z masy BA c)oczyszczenie warstwy wiążącej d)skropienie warstwy wiążącej e)ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej grysowo-żwirowej zamkniętej 7)Wykonanie oznakowania, poręczy i lampy solarowej, w tym: a)ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych b)zamontowanie znaków c)ustawienie poręczy ochronnych d)wykonanie oznakowania poziomego w postaci linii przykrawędziowej e)ustawienie lampy solarowej hybrydowej 8)Wykonanie zjazdów i skrzyżowań, przepustów na zjazdach, w tym: a)wykonanie koryta w gruncie pod zjazdy z rozplantowaniem gruntu b)wykonanie warstwy odcinającej z piasku c)wykonanie podbudowy odpowiednio z tłucznia kamiennego lub z betonu d)wykonanie wyznaczonych zjazdów z kamienia wapiennego e)wykonanie warstwy ścieralnej na wyznaczonych zjazdach f)wykonanie wyznaczonych zjazdów z kostki betonowej g)ustawienie oporników betonowych i obrzeży betonowych na ławie betonu h)wykonanie przepustów z rur odpowiednio betonowych i)wykonanie umocnień wylotów przepustów płatami z darniny j)wykonanie ścianek czołowych dla przepustu k)wykonanie nasypów z zagęszczeniem na przepustach 9)Wykonanie przepustu pod drogą, w tym: a)wykonanie przepustów z rur betonowych z odtworzenie rowu przydrożnego b)wykonanie ścianek czołowych dla przepustu 10)Wykonanie chodnika bitumicznego, w tym: a)profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne chodnika b)wykonanie warstwy odcinającej z piasku c)wykonanie podbudowy z kamienia twardego z zaklinowaniem i zamiałowaniem d)oczyszczenie podbudowy z kamienia e)profilowanie masą MMA, f)oczyszczenie profilowania z masy bitumicznej g)skroplenie profilowania h)wykonanie warstwy ścieralnej z BA 11)Wykonanie chodnika z kostki betonowej, w tym: a)profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne b)wykonanie warstwy odcinającej z piasku c)wykonanie nawierzchni z kostki betonowej d)wykonanie pasów z kostki kolorowej e)wykonanie warstwy wzmacniającej f)ustawienie obrzeży betonowych na ławie betonowej 12)Wykonanie parkingu, w tym: a)wykonanie koryta w gruncie pod zatokę b)wywóz gruntu c)wykopanie warstwy odcinającej z piasku d)wykonanie warstw podbudowy z betonu e)wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej f)wykonanie pasów rozdzielających z kostki kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej 13)Wykonanie zatoki autobusowej, w tym: a)wykonanie koryta w gruncie pod zatokę b)wywóz gruntu c)wykopanie warstwy odcinającej z piasku d)wykonanie dolnej warstwy podbudowy z chudego betonu e)wykonanie górnej warstwy podbudowy z betonu f)wykonanie nawierzchni zatoki z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej 14)Wykonanie krawężników, w tym: a)wykonanie warstwy odcinającej z piasku b)ustawienie krawężnika betonowego na ławie betonowej c)ustawienie krawężnika betonowego najazdowego na ławie z betonu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.26.00-1, 45.23.33.00-2, 45.23.31.00-0, 45.23.32.80-5, 45.23.32.53-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium w kwocie 20000,00zł do dnia składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem co najmniej 3 robót budowlanych w odpowiednim zakresie, tj. o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, podając ich rodzaj i wartość, daty i miejsca wykonania oraz załączając dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać odpowiednie narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne dostępne w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać osoby zdolne do wykonywania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca powinien oświadczyć, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i są wpisani na listę członków właściwej izby Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien przedstawić informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy zapewniającą wykonanie zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien przedstawić opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykaz wykonanych co najmniej 3 robót budowlanych o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy. Parafowany Projekt umowy. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na przedmiot postępowania. Kosztorys ofertowy wypełniony w poszczególnych pozycjach. Informacja zawierająca wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Potwierdzenie wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy: terminu wykonania zamówienia - w przypadku, gdy konieczność takiej zmiany wynikać będzie z okoliczność, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy mimo zachowania należytej staranności lub w przypadku działania siły wyższej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rogowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rogowo, Rogowo 51, 87-515 Rogowo, pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rogowo, Rogowo 51, 87-515 Rogowo, pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Plik do pobrania Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (388kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 1 - Formularz_ofertowy (54kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 2 - PROJEKT UMOWY (256kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 3 - Oświadczenie o udzieleniu gwarancji (33kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 4 - Kosztorys ofertowy (337kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 5 - Oświadczenie Wykonawcy_art_22_ust._1 (36kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 6 - Wykaz wykonanych robót budowlanych (50kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 7 - Wykaz narzędzi (44kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 8 - Wykaz osób (44kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 9 - Oświadczenie o wymaganych uprawnieniach (37kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 10 - Oświadczenie Wykonawcy_art_24_ust._1 (34kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 11 - Informacja_dot._grupy_kapitalowej (37kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 12 - Informacja dot. podwykonawcow (40kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 13 - Opis techniczny (373kB) word
Plik do pobrania Załacznik nr 14a - Schematy_i_rysunki (1033kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 14b - Schematy_i_rysunki (239kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 14c - Schematy_i_rysunki (298kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 14d - Schematy_i_rysunki (221kB) pdf
Plik do pobrania Załacznik nr 14e - Schematy_i_rysunki (60kB) pdf
Plik do pobrania Załacznik nr 14f - Schematy_i_rysunki (64kB) pdf
Plik do pobrania Załacznik nr 14g - Schematy_i_rysunki (77kB) pdf
Plik do pobrania Załacznik nr 14h - Schematy_i_rysunki (80kB) pdf
Plik do pobrania Załacznik nr 14i - Schematy_i_rysunki (48kB) pdf
Plik do pobrania Załacznik nr 14j - Schematy_i_rysunki (47kB) pdf
Plik do pobrania Załacznik nr 14k - Schematy_i_rysunki (65kB) pdf
Plik do pobrania Załacznik nr 14l - Schematy_i_rysunki (31kB) pdf
Plik do pobrania Załacznik nr 14m - Schematy_i_rysunki (64kB) pdf
Plik do pobrania Załacznik nr 15 - Przedmiar_robot (173kB) word
Plik do pobrania Załacznik nr 16 - Szczegolowe_specyfikacje_techniczne (1628kB) pdf
Plik do pobrania Załacznik nr 17 - Uzgodnienia_projektu_technicznego (139kB) pdf
Plik do pobrania Załacznik nr 18 - Projekt techniczny docelowej organizacji ruchu (1181kB) pdf

Plik do pobrania Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - wyjaśnienia (148kB) pdf

Plik do pobrania Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - wyjaśnienia nr 2 (146kB) pdf

Plik do pobrania Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - wyjaśnienia nr 3 (142kB) pdf


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Plik do pobrania INFORMACJA O WYBORZE OFERTY (187kB) pdf

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Plik do pobrania Informacja o udzieleniu zamówienia (255kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Wójt Gminy Rogowo (5 kwietnia 2013)
Opublikował: Mariusz Gębicki (6 kwietnia 2013, 16:29:40)

Ostatnia zmiana: Mariusz Gębicki (13 maja 2013, 11:20:40)
Zmieniono: dodano informację o udzieleniu zamówienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1955